Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
  • присутній розрахунковий документ на покупку товару.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 

Для того, щоб оформити заявку на повернення/обмін, та отримати реквізити для відправки товару, зв'яжіться з нами за номером +380675273390, або напишіть на електронну пошту ask@homest.com.ua 

Обмін і повернення відбувається протягом 7 робочих днів після отримання нами товару. Відправка відбувається через компанію Нова Пошта.

Повернення коштів за замовлення відбувається на картковий рахунок покупця у форматі IBAN, протягом 7 робочих після отримання товару